torstai 18. helmikuuta 2016

Logo

1.
 Logo: on yrityksen tai tuotteen nimen tietty tarkoin määrätty graafinen esitystapa.
Liikemerkki: on yrityksen nimen yhteydessä esitettävä graafinen tunnus.
Tunnus: on visuaalisen ilmeen perusyksikkö, jossa esiintyy parhaimmillaan yrityksen aito olemus visuaalisessa muodossa.
Tuossa on esimerkki logo ja hyppäävä puma on liikemerkki. Hyppäävä puma kuvastaa hyvin yrityksen urheilullisuutta koska se on urheiluvaatemerkki.


2.
Budget sportin hyviä puolia on halvat hinnat ja hyvä valikoima. Huonoja puolia on hieman tylsät verkkosivut, ne kaipaisi jotain lisäystä.

Stadiumissa on minun mielestä hyvät myyjät ja tunnelma myymälässä on viihtyisä niin siellä on mukava asioida. Heikkoja puolia on sen sekavat verkkosivut. Itse en yleensä edes tilaa urheilunettikaupoista mitään kun minusta on mukavampaa käydä itse katselemassa.

Intersportissa on myös mukava käydä asioimassa kun se on niin selkeä kauppa, kaikki on hyvin löydettävissä ja siellä on asiantuntevat ja palveluhaluiset myyjät. Verkkosivut näyttää hyvältä ja selkeiltä niin en oikein keksi Intersportista heikkoja puolia.
Siinä on kolme esimerkki yritystä koska kaikki on urheilu kauppoja.


3.




 Otin alemman logon koska se näytti parhaalle. Ja muutenkin kuvaa yritykseni luonnetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti