keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Analysointi

Keskiviikko 13.4.2016

Ensimmäinen päivä tuote-esittelyä jolloin esiteltiin kahta uutta leipää. Päivä menin hyvin ja myyntiä tuli kolminkertainen määrä normaaliin myyntiin verrattuna, kun normaali myynti on noin 4kpl/päivä.

Torstai 28.4 

Asiakkaita kävi maistamassa 129kpl ja kahviä myytiin 11 tölkkiä ja sitten munkit oli 2kpl rasioissa ja niitä myytiin 7 rasiaa ja sitten 12kpl laatikoita myytiin 2kpl. 

Keskiviikko 4.5 

Makkara oli tuttu jo monelle joten se tavoite täyttyi hyvin ja kontaktejakin eli maistamisia tuli yli 100kpl joten onnistuin hyvin.


Keskiviikko 11.5

Pähkinöitä menee normaalisti 3-6 pussia ja nyt meni 10 joten myyntiä tuli enemmän heti kun asiakas sai maistaa pähkinää. Leipäjuuston myynti nousi hieman mutta ei paljoa koska siinä oli sillä hetkellä tarjous ja muutenkin menevä tuote.


Torstai 12.5

Onnistuttiin hyvin koska meillä oli altaassa 8 pakettia pihvejä kaikki meni kaupaksi. Normaalisti myynti ei ole noin vilkasta.  


Maanantai 16.5

Leipää menee normaalisti 2-5 pussia mutta nyt 20 kun asiakkaat sai maistaa sitä. Ananas oli myös suosittua, niitä saatiin myytyä 6 pakettia kun niitä myytiin 500g paketteina.

Keskiviikko 18.5 

Tavoitteeseen päästiin kun saatiin 7 pakettia. Päästiin siihen siksi koska paistettiin pihvit niin hyvin niin asiakas halusi myös ostaa niin hyvän makuisia pihvejä. Päivän aikana siinä kävi noin 100-120 maistamassa. 



Esittelyt meni muuten hyvin mutta ajankäyttöä voisi parantaa että menisi tauoille silloin kun kaupassa olisi hiljaisempaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti